bedankt voor het volgen en lezen van mijn blog

Een vondelingetje in mijn tuin




Hegge winde


klaproosje




Allereerst wil ik iedereen bedanken die mijn blog volgt en leest
_________________________________________

Het is weer een tijd geleden dat ik nog wat op mijn blog plaatste , het waren dan ook erg drukke weken met het Elfenfestival en de hobbybeurs in Mechelen Wel leuk want ik ontmoete op beide evenementen heel fijne mensen die nu ook mijn blog volgen .
In Mechelen ontmoete ik Mireille Begijn , een prachtige vrouw en ze maakt super mooie beren , echte kunstwerkjes.Ik ben dan ook een trouwe lezer en volger van haar blog
Ze plaatste ook een foto van ons beide op haar blog :o))

En .......ik heb natuurlijk ook nieuw werk om te tonen ,een paar nieuwe bladelfjes en een Elfen baby'tje ,ditmaal een jongetje ;o))
It's been a while since i put some new photo's on my blog ,it was very busy last 4 weeks with the Feary festival and the hobbybeurs in Mechelen .But we had fun on both events .
I've met very nice people who follow my blog now :o))
I also met Mireille Begijn ,i nice woman and she makes beautiful bears ,real art .I am a loyal reader and follower of her blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/
She also put a photo of us both on het blog
And of course,there is new work to show , a few new fairy baby's in leaf and a feary baby , a boy this time ;o))

Reacties

  1. Hallo Diane,

    Wat enorm leuk om deze lieve woorden te lezen,ik ga er bijna van blozen.
    Je nieuwste creaties zijn ongelooflijk mooi,het
    vondelingetje is zeer actueel en de bladelfjes zijn echte dotjes.
    Kijk al uit naar ons volgende ontmoeting....het was een eer om je te ontmoeten in Mechelen.
    Lieve groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat een schatjes, zo vertederend mooi. Knap gemaakt
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mireille en ingrid ,
    bedankt voor de commentaren , doet altijd plezier :o))
    EN Mireille.....je bent ook echt zoals ik het geschreven heb , ben ook blij dat ik je leerde kennen Di.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

dank u voor uw bericht